This page is also available in the following language: flags-gb English change

Прес-реліз

Станція годування за викликом CallMatic, що відповідає біологічним потребам тварин, точно забезпечує свиноматок кормом відповідно до їх індивідуальних потреб.

«Я дуже задоволений – з урахуванням такого розширення, як в моєму випадку, доцільно продовжити працювати з перевіреною часом якістю».

  • Йеппе Блох в новій частині свого репродуктора
    Фермер на фоні довгого коридору з боксами ліворуч та праворуч

Підприємець Йеппе Блох з данського містечка Вайен, розташованого 100 км на північ від кордону з Німеччиною, збільшив потужність репродуктора на 850 місць. Приміщення репродуктора вміщує 1650 голів та має витягнуту форму з плавним переходом зі старої його частини в нову. Годівля поголів'я зі сприятливими умовами групового утримання здійснюється за допомогою станції годування за викликом CallMatic, керованої за допомогою комп'ютера. Транспортування корму забезпечується системою DryRapid.

При вході в приміщення вражає його місткість та освітленість: висока стеля, денне світло, що проникає як зверху, так і по обидва боки корпусу. Нова частина корпусу дещо відрізняється від старого: «Пріоритет отримали майданчики для відпочинку і, схоже, це був правильний вибір», - зазначив Йеппе Блох, обводячи поглядом нові секції корпусу, в які нещодавно були заселені перші свиноматки.

​​​​​​​Довге приміщення корпусу з CallMatic та DryRapid по ліву і праву сторони від центрального коридору, з розташованими за ними секціями

Йеппе Блох прийняв рішення встановити станції годування за викликом та системи подачі корму по центру корпусу. Ліворуч у крайній частині корпусу розташовані майданчики для відпочинку.

Зробивши вибір на користь однотипного оснащення старої та нової частин приміщення, підприємець скористався обладнанням для роздачі корму, яке перевірено часом: CallMatic та DryRapid примикають безпосередньо до попередніх моделей систем, розташованих в старій частині приміщення.

«В цілому я дуже задоволений»

«Це був довгий процес, особливо напруженими були останні два-три тижні перед запуском обладнання в експлуатацію. Але в цілому я дуже задоволений », – підсумував фермер. Практика підтверджує правильність рішень, прийнятих ним на стадії планування.

У корпусі панує спокійна атмосфера, навіть незважаючи на присутність відвідувачів. «Тварини прижилися швидко, їм знадобилася всього лише одна година». У зв'язку з тим, що під обладнання для годування за викликом були відведені просторі секції, проблема з ранговою конкуренцію практично відсутня », – пояснив він.

Вид на витягнуту секцію зі станціями годування за викликом ліворуч

Просторі секції розраховані на комфортне самопочуття тварин

Годування за викликом відрізняється рядом позитивних характеристик

Не тільки станції годування за викликом та систему сухого годування, але і все інше обладнання, розташоване в старій частині репродуктора, придбано у компанії Big Dutchman. У фермера ніколи не було сумнівів в тому, що і нова частина корпусу буде обладнана системою кормороздачі  компанії Big Dutchman.

«Я б ніколи не зробив іншого вибору», – зазначив він. «Я дуже задоволений, з урахуванням такого розширення, як в моєму випадку, доцільно продовжити працювати з якістю, перевіреною часом».

Під час прийняття рішень економічна складова відіграє важливу роль. «Звичайно, можна було б використовувати і підлогове годування. Але який сенс все міняти, якщо система кормороздачі в уже експлуатованій частині репродуктора працює відмінно», – каже фермер.

На його погляд годівля за викликом відрізняється рядом переваг: «Забезпечується індивідуальне та точне годування свиноматок. У підсумку це дозволяє заощадити корм, оскільки годування тварин здійснюється відповідно до їх потреб».

Крім того, з досвіду він знає, що в результаті відсутності конфліктів через корми, зменшується число рангової конкуренції між тваринами. «При використанні підлогової годівлі сильні тварини нарощують занадто багато жиру, дрібні ж тварини отримують недостатню кількість корму. Годування за викликом дозволяє цьому запобігти», – пояснює фермер. «Сенс в тому, щоб на фоні економічної вигоди забезпечити поголів'ю найкращі умови утримання», – додає він.

Розширення репродуктора тільки завершено, а в планах у підприємця вже новий проект: «Не вистачає місця ремонтним свинкам, тому з великою часткою ймовірності нам доведеться незабаром розширюватися», – зазначає він, заглядаючи в майбутнє.

► Як працює годування за викликом


Невід'ємною частиною годування за викликом є транспондери, тобто невеликі датчики у вигляді вушних чіпів, що закріплюються на вусі кожної тварини. Розташована в районі годівниці станції антена пересилає дані кожної особини на комп'ютер годування. Це гарантує видачу корму тварині тільки в тому випадку, якщо у неї не використана добова норма. Якщо добова норма використана, то система управління станцією не відчиняє годівницю. Якщо свиноматка не покидає станцію годування самостійно, після невеликої паузи відкриваються вхідні дверцята, і на станцію заходить наступна тварина: це дозволяє змусити першу тварину покинути станцію. Якщо тварина залишає станцію, не з’ївши  корм, годування переривається. Залишок корму свиноматка може запросити пізніше.

Переваги годування за викликом:

Відмінний результат: всі тварини мають можливість споживати корм, підібраний відповідно до їх кондиції, не заважаючи один одному. Водночас з цим, відразу стає помітним недостатнє споживання корму будь-якою твариною, що дозволяє фермеру без зволікання прийняти відповідні заходи для підтримки статусу здоров'я свиноматок.

Безпосередньо самим тваринам годування за викликом дає свободу пересування та покращує їх кондицію на фоні зростання витривалості поголів'я. Фермери при цьому можуть здійснювати годівлю тварин з урахуванням продуктивності особин, маючи здорове поголів'я.

  • Утримання свиноматок групами по 60 особин на станцію.
  • Можливість різних варіантів технічного оснащення.
  • Обслуговування станції в ручному режимі безпосередньо через комп'ютер станції.
  • Звукоізолюючі матеріали знижують рівень шуму в самій станції або в безпосередній близькості від неї.


Додаткова інформація

My Big Dutchman

Клієнтський портал

Повний огляд: всі ваші замовлення та рахунки! Включаючи інтерфейс користувача.

Вхід в систему

Авторизуйтесь, введіть дані користувача, щоб увійти до облікового запису та скористатися преференціями.

Відкрити вхід до системи 

Немає облікового запису? Тоді зареєструйтесь зараз!

Створіть свій обліковий запис на клієнтському порталі myBigDutchman.

Створити обліковий запис