Після 25 років з моменту виходу на швидко зростаючі ринки Азії компаніяBig Dutchman (BD), світовий лідер з виробництва сучасних систем утримання та годівлі тварин, закладає нову віху в історії свого стрімкого розвитку в самому багатонаселеному регіоні планети.Тепер в Малайзії відкрито нове головне територіальне представництво з логістичним центром для азіатсько-тихоокеанського регіону. Реалізація ідеї вимагала інвестицій в 25 мільйонів євро. Ця філія є найбільшоюта найсучаснішою з усіх філій Big Dutchman, представлених в 120 країнах, які налічують 3000 співробітників.«Хто і як буде годувати населення планети в 2050 році?», - так сформулював одну з основних майбутніх завдань компанії голова правління групи BigDutchman Бернд Меерполь на урочистій церемонії відкриття філії. «Я впевнений, що тут буде розроблено безліч ідей для вирішення цього питання», - сказав він і висловив подяку всім, хто брав участь в проектуванні та будівництві центру. Задоволення попиту на якісну продукцію «Це важливий крок для покриття потреб в обладнанні, особливо в птахівничому секторі, в цій частині земної кулі», - так обґрунтував необхідність інвестицій президент підрозділу BD в Азії Ян Хофштеде. На його думку, нове представництво, яке налічує близько 26 000 кв. метрів складських та офісних площ, чітко демонструє мету, що переслідується - укоренити сучасні, перспективні системи утримання тварин і виробництва м'яса в цьому стрімко зростаючому регіоні. Шість з десяти курячих яєць, майже третина м'яса птиці та кожна друга забійна свиня, вироблені в світі, припадають на Азію. Воно й не дивно: в азіатсько-тихоокеанському регіоні живе 60 відсотків населення планети, попит на тваринницьку продукцію постійно зростає. «Задоволення цього попиту має відбуватися якомога надійніше, якісно, ефективно та з урахуванням біологічних потреб тварин», - стверджує Бернд Меерполь. Тому для компанії Big Dutchman так важливо «локально пропонувати свою продукцію виробникам та споживачам, а також приймати на себе відповідальність за неї в сфері обслуговування».
Центр передового досвіду в сучасному тваринництві
Нове представництво у п'ять разів більше свого попередника, заснованого дев'ять років тому. Воно розташоване всього лише в 30 кілометрах на захід від столиці Малайзії Куала-Лумпур. Новий комплекс має зручне транспортне сполучення з великим контейнерним портом Порт-Кланг, оптимально поєднується з місцевою інфраструктурою та ландшафтом, а також має в своєму розпорядженні достатньо площі для майбутнього зростання. Сонячна панель площею більше двох футбольних полів на даху складу поставляє екологічно чисту енергію. Приміщення для презентацій та навчання перетворюють філію в центр передового досвіду в сучасному тваринництві. За це та багато іншого заступник міністра промисловості та торгівлі Малайзії Ун Ка Чуань на церемонії відкриття висловив подяку та віддав належну повагу німецькому підприємству. Поряд з Карін Мьоссенлехнер, послом Голландії в Куала-Лумпур, він був одним з тих, хто урочисто розрізав червону стрічку перед початком традиційного, барвистого танцю лева.Історія Big Dutchman
А починалася історія Big Dutchman в Азії далеко не так яскраво. Її початок йде з 1992 року, коли Ян Хофштеде і його колега, друг та ментор Бо Молін одночасно жили і працювали в скромному приватному будинку недалеко від Куала-Лумпур. Це була робота першовідкривачів: засноване в потрібний час та в потрібному місці підприємство, родом з мало кому відомого містечка в німецькій провінції, стало поступово перетворюватися в найважливішого гравця на ринку технічного обладнання для тваринництва в азіатсько-тихоокеанському регіоні. На сьогоднішній день власні філії фірми відкриті в Таїланді, Індонезії, В'єтнамі, на Філіппінах, в М'янмі та Австралії. Ян Хофштеде згадує про перешкоди, які з’являлися на їх шляху: «Фінансова криза 1997 року, епідемія SARS, пташиний грип, світова економічна криза 2008р.», - перераховує та описує він мовою моряків, як стійка воля та витривалість допомогли їм протриматися в ці важкі часи. «Ми не тільки змогли втриматися на плаву в кожну з цих бур, а й продовжили непохитно йти курсом зростання ». Голова правління Big Dutchman Бернд Меерполь розглядає це як очевидну ознаку «високої потреби нашої продукції в цьому регіоні». Через 25 років після заснування першої філії в цій частині світу історію успіху Big Dutchman продовжують більш 800 співробітників та торгових представників компанії; 280 з них працюють зараз у новому фірмовому комплексі в Малайзії. Всі вони, поряд з іншими 300 запрошеними з усього світу - клієнтами, постачальниками, будівельниками, - стали учасниками урочистого відкриття нового головного регіонального представництва з логістичним центром.